3 december

Jag kände att det fick bli en nu freeeeesch start i min blogg x) jag och alexandra floden bäst fors ska börja blogga nu hade vi tänkt!

Idag har jag iallafall vart i skolan.. Har så grymt mycket nu i skolan innan jullovet. Men nästa fredag kl 16,00 är allt över och jag längtar så innibomben.. !

Idag har jag också pluggat naturkunskap. Väldigt väldigt TRÅKIGT !  Efter ett tag ringde jag min tösabit och vi pluggade tillsammans ett tag. Det ska vi göra imon också.. rolig vecka va? pluggpluggplugg och åter plugg!

I helgen ska jag :)

Julfest på Fredag
-   Öppethus och fotbollcup på lördag
-  plugga söndag ..

Men nu ska jag plugga klart! sen duscha och kolla bonde söker fru! :) Ha en fortsatt braaaaaa onsdagskvälll allesammans :D höhö ^^

puss och kram skumbanan

/ m.s


Kommentarer
Postat av: din tösabit

vi kommer lyckas , grrrrrrrrrr

inge ig här inte haha (not)

älskar dej !

2008-12-03 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0